ספרים רבותי ספרים

ספרים…

ספרי מתח…ספרי פנטזיה… ספרי הרפתקאות… ספרי אהבה…ספרי מדע בדיוני…    מה אתה אוהב?! ואת?!

יש הרבה סוגים של ספרים, כל אחד מתחבר לסוג שלו.  אני אוהב ספרי מתח ופנטזיה.

היום לא קוראים ספרים כמו פעם ,הפכנו לעצלנים. למה לקרוא כשאפשר לראות, למה להתאמץ ולדמיין כשעושים את העבודה כבר בשבילנו.  יותר קל ויותר פשוט לחכות שיעשו סרט המבוסס על ספר, לא?

מתי קראתם ספר לאחרונה ?!

אין כמו לקרוא ספר טוב, לשבת או לשכב ולברוח מהעולם שלנו ולהכנס לתוך עולם שאתם בניתם לעצמכם בעזרת הספר.

אני יכול להבין למה לא קוראים כמו פעם, למי יש כוח לקחת ספר מלא מילים, משפטים ופרקים ולהתחיל לקרוא ולקורא ולקרוא… זה בטח משעמם, עדיף כבר מאמר אקדמי… גם אני חשבתי ככה עד שהתחלתי וקראתי. ברגע שמתחילים אי אפשר להפסיק. נכנסים לתוך עולם אחר בלי לדעת לאן הוא יוביל אותך. העלילה הולכת ומסתבכת, דמויות נכנסות לצרות, דילמות חדשות, מרוץ נגד השעון… אתה רק מת לגמור את הספר כדי לדעת איך הוא נגמר וברגע שהוא נגמר…  חבל שהוא נגמר הוא באמת היה ספר טוב.

לכל אוהבי הספרים וגם לאלה שלא.בפוסטים הקרובים תזכו לקרוא ביקורות על ספרים שקראתי, תחשפו לעולם המופלא של הספרים בטעימה קטנה כדי לעורר בכם קצת את יצר הסקרנות, ואולי לגרום לכם ללכת ולקרוא קצת.

מקווה שתהנו.

3 תגובות

מתויק תחת כללי

3 תגובות ל-“ספרים רבותי ספרים

  1. Noa

    מחכה בציפייה :] בהצלחה.

  2. מעיין

    בהצלחהה:-)

  3. Isabelle

    זה שאתה אוהב ספרי מתח ופנטזיה, אני יודעת… אני גם יודעת ש"אין כמו ליקרוא ספר טוב" למרות שכבר שנה אני לא קראתי ספר טוב. אני קוראת כל הזמן אבל לא ספרים: לעניים שלי יש כבר צורה של מסך מחשב ואני מתעגעת לספרים עם ריח (של נייר)! תודה שנתתה לי חשק לחזור ליקרוא. קדימה לעבודה (אבל אני לא בטוחה שזה יהיה ספרי מתח ופנטזיה…)!

כתיבת תגובה

